tænkte at der lige manglede en tråd vittigheder og jeg lægger da gerne ud :-)
En mand undslipper fra fængslet, hvor han har været i 15 år. Han bryder ind i et hus for at lede efter penge og våben og finder et ungt par i sengen.Han beordrer fyren ud af sengen og binder ham til en stol, imens binder han pigen til sengen og han ligger sig oven på hende, kysser hendes hals, så rejser han sig og går ud på badeværelset. Mens han er derinde, siger manden til sin kone:"Hør, denne fyr er en flygtet straffefange, se på hans tøj! Han har sikkert brugt masser af tid i fængsel, og har ikke set en kvinde i mange år. Jeg så, hvordan han kyssede din hals." Hvis han ønsker sex, skal du IKKE sige nej, ikke klage, bare gøre, hvad han fortæller dig. Tilfredsstil ham ligegyldigt hvad, for guds skyld. Denne fyr er sandsynligvis meget farligt. Hvis han bliver vred, vil han dræbe os. Vær stærk, skat. Jeg elsker dig. "*Hvortil hans kone svarer: "Han kyssede ikke min hals, han hviskede i mit øre. Han fortalte mig, at han var bøsse, han syntes du var sød, og spurgte mig, om vi havde nogen vaseline jeg fortalte ham det var i badeværelset. Vær stærk ! jeg elsker også dig!