Ville gerne høre om der er nogen der har prøvet WALKERA 4#3B V2 Brushless. Går og overvejer at få en til stue træning. Lige et link her Jeg har en Gaui ep100 til hall træning som jeg er meget glad for men den er lidt for voldsom til stuen.
Ja, jeg røg på denne lille "smarte" sag jeg mener dog ikke min er en V2!
Min mening: den ikke er beregnet til stuen, jo til Hover træning og hvis du har en meget stor stue.....Den er alt for ustyrlig, det er lidt lissom og flyve med en 90`er i stiv kulling såååå du kan jo bare købe min hvis du vil prøve:D
Mvh Klaus
Man lever kun en gang, så NYD det! T-rex 250+450+div. flyvere og biler.
Hej klaus.
Jeg er godt klar over at den er levende og ja det er til hover træning. Skal have nogle timer med at få reflekserne på plads. Har gang i min EP 100 i stuen en gang imellem. Men går det galt med den er der seriøse hakker i møblerne. ring ikke og fortæl min kone det hun har ikke set det endnu men tro mig.
Grunden til at jeg ville have version to er at det er en børsteløs main motor og jeg er bare mere til børsteløs. Men hvis du skulle sælge din hvad koster den så og hvad følger med.
Stuen er pæn stor rytter jeg møblerne over til en side går det fint med at hover lidt med ep 100 eren. Men det er også træls at skulle flytte alt hver gang. Sååå.
Ved i så om en Spectrum dx6i kan sættes op til at flyve den. Der jo nogle flere fin instillings muligheder end den medfølvende 2401 sender fra walkera.