"Tweety" søger nyt hjem der kan give den den opmærksomhed den fortjener.
Henseleit Three Dee MP-E med udstyrspakke som anbefalet af Henseleit, bestående af
3 Volz Micro-Maxx-X digital servoer til swashpladen
1 Volz Speed-Maxx-XP digital servo til halen
Kontronik Tango 45-07 motor
Kontronik Jazz 55-10-32 regulator
NHP 600 mm rotorblade
Futaba 138DP PCM modtager
1500 mAh NiCD modtager akku.
Futaba GY401 Gyro
Batteriet er et 10S5P LiPo batteri på 4250 mAh købt som kit sammen med helikopteren af Henseleit.
Jeg har ført en komplet logbog over alle flyvninger/opladninger. Det er blevet til 79 flyvninger, i alt en driftstid på ca: 699 minutter.
Batteriet er blevet behandlet meget skånsomt, efter langt de fleste flyvninger er der blevet ladet omkring 3000 mAh
på, dvs det har kun været afladet 70%. Det føles som nyt.
Helikopteren har aldrig så meget som haft en hård landing og er i perfekt stand. Den eneste sliddel, tandremmen, er netop skiftet og har 5 flyvning på bagen.
Der medfølger flot sæt i alu og kulfiber for montering af haleservo i standardstørrelse.
Til jer der ikke kender modellen, er det et pragteksemplar af kunsthåndværk. Kvaliteten er uovertruffen og skal opleves. Derudover er det sgu også den frækkest udseende helikopter der er lavet til dato.
Modellen er en 50'er størrelse med power som en 90'er. En rigtig 3D maskine med et stort kraftoverskud.
Modellen sælges fordi 1 akku er for lidt. Jeg får simpelthen ikke fløjet nok med den. Planen var at købe flere akku'er, men
det kan mit nuværende aktivitetsniveau ikke retfærdiggøre. Desværre.
Pris fra ny: over 18000,-
Sælges for 8500,-
Kan evt sælges uden modtageren (afslag 500,-)
Lars Blaabjerg
Telefon: 25572252
Billeder: