Traditionen tro er der januar-udsalg på DLG'er fra LD-models.
Traditionen tro falder jeg i gyngen og vil gerne købe en.
Vi har to gange før arrangeret et fællesindkøb med stor success.
Man kan i år få:
Stark i fuld carbon: 300 EURO
Stark i D-box udgave: 220 EURO
Rejsekasse til DLG'er lavet af glasfiber eller plast (tror jeg): 220 EURO
Og det nok mest interessante:
STARK PRO 300 EURO
Prisen på Stark Pro'en er dog afhængig af, hvor mange man køber. Hvis man kun køber en, så koster den 400 EURO, to koster 350 EURO/ stk. og 3 koster 300 EURO.
I modsætning til tidligere år, skal man i år selv betale fragten, men det er ikke det store: Dmitrij fra LDModels har givet mig en pris på 40 EURO for én model (mon ikke det kun bliver marginalt dyrere for at få et par stykker mere i kassen?)
Jeg tror næppe man finder noget så billigt andet sted - særligt ikke en DLG af den "nye" generation, som Stark Pro'en tilhører (smallere vinger og sikkert en masse andet)
Jeg er langt fra nogen ekspert (ren hyggepilot), men jeg har fløjet en del med LDModels helt gamle model Akcent II, som vi lavede fællesindkøb af for 2,5 år siden, og jeg har også afprøvet min Stark. Det er meget stærke modeller (Akcenten har f.eks. gravet en del dybe huller i forskellige marker - uden varige mén) med ekstremt forudsigelige og godmodige flyve egenskaber.
Lige nu er jeg og Ruben Sonne interesserede i at købe en Stark Pro - vi mangler altså bare en mand for at komme ned på de magiske 300 EURO!!
Hvis ikke man er interesseret i en PRO-udgave, men hellere vil have en anden udgave, så meld også gerne ind - Dmitrij plejer at være åben for forhandling.
OBS: Der er deadline d. 7 februar!!!