Alle danske modelpiloters forum

Brugeravatar
LOL80
Emnestarter
Kontakt:

Køb en Stark PRO sammen med os og bliv glad!

02 feb 2017 08:50

Traditionen tro er der januar-udsalg på DLG'er fra LD-models.

Traditionen tro falder jeg i gyngen og vil gerne købe en.

Vi har to gange før arrangeret et fællesindkøb med stor success.

Man kan i år få:

Stark i fuld carbon: 300 EURO

Stark i D-box udgave: 220 EURO

Rejsekasse til DLG'er lavet af glasfiber eller plast (tror jeg): 220 EURO

Og det nok mest interessante:

STARK PRO 300 EURO

Prisen på Stark Pro'en er dog afhængig af, hvor mange man køber. Hvis man kun køber en, så koster den 400 EURO, to koster 350 EURO/ stk. og 3 koster 300 EURO.

I modsætning til tidligere år, skal man i år selv betale fragten, men det er ikke det store: Dmitrij fra LDModels har givet mig en pris på 40 EURO for én model (mon ikke det kun bliver marginalt dyrere for at få et par stykker mere i kassen?)

Jeg tror næppe man finder noget så billigt andet sted - særligt ikke en DLG af den "nye" generation, som Stark Pro'en tilhører (smallere vinger og sikkert en masse andet)

Jeg er langt fra nogen ekspert (ren hyggepilot), men jeg har fløjet en del med LDModels helt gamle model Akcent II, som vi lavede fællesindkøb af for 2,5 år siden, og jeg har også afprøvet min Stark. Det er meget stærke modeller (Akcenten har f.eks. gravet en del dybe huller i forskellige marker - uden varige mén) med ekstremt forudsigelige og godmodige flyve egenskaber.

Lige nu er jeg og Ruben Sonne interesserede i at købe en Stark Pro - vi mangler altså bare en mand for at komme ned på de magiske 300 EURO!!

Hvis ikke man er interesseret i en PRO-udgave, men hellere vil have en anden udgave, så meld også gerne ind - Dmitrij plejer at være åben for forhandling.

OBS: Der er deadline d. 7 februar!!!

Brugeravatar
LOL80
Emnestarter
Kontakt:

Re: Køb en Stark PRO sammen med os og bliv glad!

04 feb 2017 10:07

Der er fundet tre købere, og bestillingen ser altså ud til at blive en realitet!

Skal du have en med?

Så er det nu du skal melde ind! :D

Brugeravatar
LOL80
Emnestarter
Kontakt:

04 feb 2017 16:26

Så har Dmitrij fortalt om mulighederne for farvevalg og udgave:

Ларс, добрый день

Готовых планеров нет, поэтому можете заказывать любые цвета из следующих : белый, желтый, зелёный, оранжевый, розовый, темно розовый, красный. Все цвета, кроме белого флюорисцентные и очень яркие.
Планер мы делаем в двух вариантах : стандартный (Textreme) и лёгкий ( Carboline). Вес стандартного планера, готового к полёту 230-240гр. Вес лёгкого 210-220

С уважением,
Дмитрий

Hej Lars
Der er ingen svævere på lager, derfor kan I bestille en vilkårlig af følgende farver: Hvid, Gul, Grøn, Orange, Lyserød, Mørk lyserød, Rød. Alle farver undtagen den hvide er fluorescerende og meget klare.
Flyene laver vi i to udgaver: Standard (Textreme) og let (Carboline). Vægten på standard (AUW) er 230-240g. Vægten for den lette 210-220.

Jeg overvejer stærkt at tage den tungere Textreme denne gang.

Brugeravatar
Ruben Sonne
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

04 feb 2017 17:55

Caraboline Orange til mig.

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King

Brugeravatar
LOL80
Emnestarter
Kontakt:

05 feb 2017 22:04

Vi lukker bestillingen, sidste mulighed!

En spritny Stark i D-box med alle servoer og radioudstyr kan erhverves for under 3000 kr!

Brian Frederiksen
Kontakt:

14 mar 2017 19:52

Hej

Er der andre af jer der har haft problemer med at få adgang til Dmitrij / LD- models hjemme side ?

MVH Brian
MVH: Brian Frederiksen
Jydsk Luft Cirkus Spjald
Mail:
TLF: 25330558

Brugeravatar
LOL80
Emnestarter
Kontakt:

15 mar 2017 08:03

Brian Frederiksen skrev:
Hej

Er der andre af jer der har haft problemer med at få adgang til Dmitrij / LD- models hjemme side ?

MVH Brian

Jeg spurgte Dmitrij.

Все идёт по плану. Ваши планера уже готовы и мы постараемся на этой неделе их отправить. Чуть позже сегодня пришлю вам фотографии ваших крыльев
Сайт действительно не работает. Но мы уже сделали все, что бы вернуть его к жизни

Alt går efter planen. Jeres svævere (de i denne tråd ovennævnte) er klar og vi vil forsøge at få dem afsendt i denne uge. Senere i dag sender jeg jer fotografier af jeres vinger.
Sitet er rent faktisk nede. Og vi har allerede gjort alt, hvad vi kunne for at få liv i det.
[slut]

Så virkelig kvik leveringstid fra Dmitrij & co i disse dage, samt som altid god service.

Starkpro'en er for øvrigt ikke nævnt på LD-models side, som ikke er ret godt ajourført.

Brugeravatar
LOL80
Emnestarter
Kontakt:

15 mar 2017 10:27

Vingernes vægt:92, 90 og 112 gram.
Vedhæftede filer
received_1320295831381186.jpeg
received_1320295674714535.jpeg
received_1320295598047876.jpeg

Brugeravatar
Ruben Sonne
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

15 mar 2017 19:33

NØØØØØJJJJJJJJJJJJJJJJ!

De ser godt ud!

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King