Alle danske modelpiloters forum

Brugeravatar
LOL80
Kontakt:

Hej Drenge Tillykke med Jeres nye

30 okt 2014 10:14

Hej Drenge

Tillykke med Jeres nye fly, det ser sgu godt ud.

Sig mig er det billedet der snyder, eller er der farve forskel på nogle af striberne i rød / orange?

Den bagerste hvide og "røde" vinge er bestilt orange modsat de andre, der gerne skulle være ens røde, den forreste vinge ser forskellig ud på de to halvdele, fordi min dreng har snottet på kameraets linse - det så jeg først bagefter, snotklatten går for øvrigt igen som en
diset skygge på alle tre billeder.

Brugeravatar
kempf
Geografisk sted: Ejstrupholm, midtjylland
Kontakt:

DLG i Bording

30 okt 2014 19:31

DLG i Bording

Hej lol80

Du skulle vel ikke til Bording og flyve her på lørdag sammen med os andre DLG tosser,
Ellers så kunne det da være en mulighed for evt at sende dem herover. Så kan jeg få dem sent til Århus og Herning efterfølgende da min kone kører til Århus hverdag, og ruben snart skal give kaffe :-)

Rasmus kempf

Spillema dinga dinga du spillema dinga du, bare det altså snart var jul, ka ikke vente:)
smid din svæver og nyd det
( a er helt tosset med dlg )

Brugeravatar
LOL80
Kontakt:

Hej lol80 Du skulle vel ikke

30 okt 2014 20:15

Hej lol80

Du skulle vel ikke til Bording og flyve her på lørdag sammen med os andre DLG tosser,
Ellers så kunne det da være en mulighed for evt at sende dem herover. Så kan jeg få dem sent til Århus og Herning efterfølgende da min kone kører til Århus hverdag, og ruben snart skal give kaffe :-)

Rasmus kempf

Spillema dinga dinga du spillema dinga du, bare det altså snart var jul, ka ikke vente:)

Jeg kan ikke, jeg skal nemlig til København og aflevere en Akcent II til Anton.

Jeg skimmede lige jeres tråd: Det kunne have været en mulighed at sende dem med Søren N (Greve er inden for min køre-afstand), men han kan jo ikke i denne weekend, Næstved og Jens H er for langt væk desværre. Der er vist ikke flere fra Sjælland, der skal med, vel?

Brugeravatar
low´n´slow
Geografisk sted: København Ø
Kontakt:

Så fik jeg hentet min

03 nov 2014 22:30

Så fik jeg hentet min Akcent hos Lars. Det ser jo ganske godt ud:) Der er lidt småfejl hist og her, men ikke noget jeg ikke kan leve med til den pris:D
Det "værste", som nok også er på nogle af de andre, er fejlen på vingeforkanten. Jeg tror ikke det betyder noget for styrken, da der er rigeligt med epoxy, men bare for at være sikker(og for at tilfredsstille min hang til perfekte forkanter:D), mixer jeg nu alligevel lidt epoxy/bomuldsfnuller og fylder hullerne ud. Til de mindre OCD-agtige: Lad det være og FLYV:D
Anders Larsen
EFK87 og SMSK

Brugeravatar
Ruben Sonne
Emnestarter
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Uden at have set vingerne

04 nov 2014 07:38

Uden at have set vingerne vil jeg godt kommentere på forkanterne alligevel.

Jeg tror at vævet er skredet for Dima, da han har lagt det i formen. Enten det, eller også er hans skabeloner ikke 100% perfekte. (Skabeloner til udskæring af div. vævsdele til beklædning.)
Det vil give den effekt, at vingen ikke ser ud til at være samlet. Heldigvis er det jo en fuld skumkerne, der ligger i vingen og ikke to skaller, som er limet sammen.
Problemet er, tror jeg, rent kosmetisk.

Glæder mig til at "se" med fingrene...

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King

karstena
Kontakt:

våbene finder russerne en løsning

04 nov 2014 08:38

våbene finder russerne en løsning på så du kan få med, bare de får levere.

de kvindelige spioner: lad dem beholde all tøjet på til du har fået dem hjem -så kan du tage det af. Det er også meget sjovere.

ka

Gas og Olie = Ja

Våben, ideologier og letpåklædte kvindelige spioner = Nej
Tror jeg slutter at fly. Man får så jervlig meget lim på fingerne

Brugeravatar
Hjeresen
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Hej Sikken en process i har

12 okt 2015 18:37

Hej
Sikken en process i har været gennem ;)
Jeg ønsker at komme i gang med DLG flyvning og er på udkig efter en model . Så var det at jeg tænkte at der måske var en blandt jer som ikke får fløjet med modellen og som er interesseret i at sælge til en god pris, for så er jeg i markedet for at købe en :)
Hilsen
Bo
Billede

Brugeravatar
Hjeresen
Geografisk sted: Farum
Kontakt:

Glem bare mit seneste indlæg,

19 okt 2015 22:54

Glem bare mit seneste indlæg, jeg har bestilt en Longshot 4
Hilsen
Bo
Billede

Brugeravatar
low´n´slow
Geografisk sted: København Ø
Kontakt:

Re: Akcent 2 Extremt billig indtil slut Sept!

15 feb 2017 22:48

For dælen, en gammel tråd :D Så lykkedes det endelig... Efter 2½ års hårdt arbejde - eller noget - fik jeg taget mødommen på min Akcent i dag!! Det er jo en glimrende flyver. Et par klik her og der og den fløj lige. Kastehøjden var ganske ok, selv med vinterslappe arme. Men... Canopiet besluttede sig til at forlade modellen under et kast og gemte sig derefter meget grundigt. Er der mon en der har sådan et ekstra et liggende??
Vedhæftede filer
Skovlunde 150217.jpg
Dejligt vejr på Skovlunde Gl. Flyveplads.
Anders Larsen
EFK87 og SMSK

Brugeravatar
LOL80
Kontakt:

Re: Akcent 2 Extremt billig indtil slut Sept!

15 feb 2017 23:03

Jeg lavede et nyt (fordi jeg ville have det lidt anderledes) til min Stark ved at lægge madfilm over det originale og så lægge tre lag let glasfiber med epoxy på. Skal vi lave sådan et oven på min Akcents canopy? Det blev rimeligt OK.

Hvad har du gjort ved din finne? Den var da ikke hvid oprindeligt?