Det lykkedes - men ikke helt uden besvær. En klassisk 10/90: 90% af arealet tog 10% af tiden og 10% af arealet tog de resterende 90% af tiden!
Jeg kæmpede primært med at fronten ikke ville slippe, og der sidder stadig lidt klatter lige i skille-linjen, som ikke kan kradses af. Men det kan fikses med lidt sandpapir og mere voks.
Jeg have ellers givet det en god mængde PVA, hvilket tydeligt hjalp - men der var vist ikke helt nok på snuden.
Dernæst så var (er!) det dråbeformede beslag et problem, fordi det er lavet med papir. På trods af lak, voks og PVA, så trænger epoyxen åbenbart ind i alligevel - og når man så forsøger at løse PVA'en med varmt vand, ja så opløses papiret selvfølgelig. I sidste ende gør det ikke noget, for papiret kunne kradses ud af skallen og efterlod et ganske fint aftryk.
Alt i alt er jeg godt tilfreds - skallen har skarpe kanter og jeg har endnu ikke opdaget nogle bobler. Og så er der fine aftryk af både panellinjer og skruer - så det skal nok blive godt.
Nu skal det lige shines op og så igen med den anden halvdel.
Har crashet både det ene og det andet, men er efterhånden gode venner med de fleste af mine fly.
Medlem af EFK87.