Endelig efter en alt for lang vinter, kommer her invitationen til årets første pointgivende stævne til DM Cupèn 2023.
Som vores kalender foreskriver, starter vi i år på en for mange, nok ny og spændene plads på Falster.
Det foregår som skrevet i weekenden 27-28 Maj, hos Hangar 4800, Nordensvej 4800 Nykøbing Falster.
Der vil blive fløjet i de 4 kendte klasser i DK, det vil sige Basic, Sportsman, Intermediate og Advanced.
Pladsen vil være åben for adgang fra kl 12 fredag d. 26.
Priser for weekendens arrangement er som følger:
Camping 75,- pr nat pr enhed.
Deltagergebyr 100,- pr deltagende pilot.
Pga undertegnedes hukommelsessvigt i forhold til datoer, kan jeg desværre ikke nå at arrangere mad udefra, men håber vi kan enes om at købe noget til grillen, og spise sammen i fællesskab på terassen eller i klubhuset Lørdag aften.
Ligeledes ved jeg ikke om klubben har salg af mad og drikke i løbet af weekenden, så vær provianteret til at klare dig/jer hen over weekenden.
Jeg er dog informeret om at der skulle ligge en Rema 1000 "lige om hjørnet".
Du bedes oplyse følgene ved til melding :
Dit OY nr ved modelflyvning DK
Hvornår ankommer du, og med CV, telt eller lign?
Hvad kan du hjælpe med i forhold til afholdelse af stævnet? (Dommer, skriver, praktisk gris)
Tilmelding sker I denne tråd! senest Mandag d. 22/5 2023.
Vi glæder os til at se så mange som muligt, da dette er den bedste mulighed vi har haft i mange år for at vise Imac flaget, i det østligste af DK.
Så stram træningen til, puds grejet af og kom og hjælp os med at brede vores fantastiske sport endnu mere ud på sjælland og øerne.
Ved eventuelle spørgsmål, er du/i velkommen til at kontakte enten:
Kristian Overgård Pade Nielsen 22220266
Eller
Brian Andersen 29824258
På vegne af Imac DK..