Hotliner Introklassen,
Hej alle her,
Efter at have fået en en velfortjent reprimande fra Jeppe vedr. mine indlægs forkerte placering, prøver jeg her at gøre lidt bod.:o
Klassens fortsatte virke ligger mig meget på sinde.....også selvom jeg pt ikke selv flyver Intro . Dette at flyve disse superhurtige fly, er for mig på mange måder bedre end SEX..............( jeg er 74 år) men alligevel.:rolleyes: ! ! ! ! !
Se dog alligevel venligst mine indlæg under STÆVNER, hvor jeg prøver at hidkalde ( til de unge : opråbe !!!) kræfter, som vil / kan / tør / orker.....osv påtage sig en rolle som MENTOR for en enkelt eller to nybegyndere i denne spændende gren af MODELFLYVE"SPORTEN".
Hvis jeg selv havde de kompetencer, som kræves, havde jeg meget gerne selv påtaget mig en rolle som en sådan. Alligevel er jeg stadig åben for nybegyndere. Jeg havde f.eks. flere gode møder med en af vore nye stjerner indenfor F5B-flyvningerne, nemlig Peter " UMULIUS"............et navn han forlængst har lagt bag sig med sine præstationer indenfor Hotlinerflyvningerne.
Med venlig hilsen og skriv / ring gerne Poul :)
/ mobil:40 45 22 28