06 jul 2007 15:25
Hej.
Jeg syndste også denne tråd er lidt uheldig, men jeg tror helle ikke den var mendt, som mange af os opfatter den.
Så inge sure miner fra mig:)
Jeg er en af dem.........
Og jeg ved det.
Men jeg mener at det jeg har på hjertet, er vigtiger at komme ud med, end det er at jeg staver rigtig.
Skulle der være nogen som misforstår noget jeg skriver, er det self lidt ærvligt. Men læser man så vider i tråden, vil man sikkert finde det rette sammenhæng.
Før jeg begyndte at skrive her på forummet, var jeg en del dårliger til at stave og bruge et tastatur, end jeg er nu. Så jeg har endlig fundet noget som er sjovt, og som gør mig beder til at stave. det kunne folkeskolen ikke klare.
Derfor forsætter jeg ufortrøden med at skrive og gætter mig frem til hvordan ord skal skrives.
Jeg ved godt at der findes folk som kan sidde og krumme tær over anderes stave og grammatik kunskaber.
Men der mener jeg at det er dem der har et problem frem for mig og mine artsfæller.
Men nu er jeg lige gået på ferie. den starter med at jeg skal ud og købe mig en modelflyver bil (med masser af plads) som kan trække min campingvogn til sommerlejer på fyn, og derefter til mini lejer i ålborg.
Jeg er desværre ved at løbe tør for dåseøl, så er der nogen der skal til tyskland og kommer til sommerlejer, kan de jo lige sende mig en mail. For så vil jeg gerne have nogle kasser med:)
Mvh Robert Danielsen
Aviator MFK.