pylon
her
micu:)
"Forhandleren" (Sergey Sobakin) vil nok foreslå en NeuMotors uden gear på 5-6S, eller tilsvarende fra Hacker, Lehner, og Leomotion, men det kan også være en motor med gear, som jeg personligt vil foretrække af hensyn til lyden, og her kommer Plettenberg og Kontronik også ind i billedet, sammen med ovennævnte.Det tror jeg da er et udmærket forslag. Har du evt. detaljer på hvad der fungerer optimalt mht motor, propel etc....Måske man kan bruge det forhandleren foreskriver eller???
"Forhandleren" (Sergey Sobakin) vil nok foreslå en NeuMotors uden gear på 5-6S, eller tilsvarende fra Hacker, Lehner, og Leomotion, men det kan også være en motor med gear, som jeg personligt vil foretrække af hensyn til lyden, og her kommer Plettenberg og Kontronik også ind i billedet, sammen med ovennævnte.
Tommy :)
Sergey Sobakin er ikke en forhandler (hvorfor Tommy satte dette i anførselstegn).
Han er en passioneret russisk modelflyver som bygger Avionik modellerne i sin fritid, hvorfor man også skal tilgå ham med respekt og ydmyghed ;) ...på cirkusengelsk :D