Hejsa :) Jeg har fået lyst til at male min Twin Star 2 fra Multiplex, der er lavet af elapor skum. Er der nogen der ved hviken maling man skal bruge som ikke ødelægger skummen. :cool: Mvh. Kjeld
Alt, jeg har selv malet en del skumfiduser fra Multiplex med Motip/Prestos autolakker. Det anbefales at du renser skummet af med en klud fugtet med acetone. Og nej, det er ikke en joke. :)
Den billige spray maling fra Jem og Fix fungere perfekt.
Dog har jeg opdaget hvis man laver en løber (og lader den sidde natten over) kan maling godt æde lidt af skummet. Men hvis sprayer i tynde lag er der ingen problemer :)
Hejsa :) Takker for svarene. Skal man afslutte det med en gang lak eller er det ikke nødvendig ? Hvad skal man gøre hvis man vil lave noget mønster, har før brugt maler tape men det trak malingen af indenunder :confused:. Det var maling til styropor jeg brugte. Mvh. Kjeld
Hejsa Så lykkes det at få malet min twinstar, er tørret af med acetone , derefter malet med styropor maling. Så lige et spørgsmål: skal man give hele flyet en gang klar lak for at beskytte malingen ? Mvh. Kjeld