ja, der er nok ikke andet at gøre - end at bruge noget sprit og så blive klar igen :-)
HAR bestilt en ny krop (altså flyveren) ....
Kopi af besked:Det er jo nok kombinationen af mange amp. og så controllere hvor strømbegrænsning er fjernet der gør det....Det er muligt, men så må jeg jo forvente, at min regulator snart brænder af [B)]
Kopi af besked:Oprindelig indsendt af Tommy Persson
Kopi af besked:Det er jo nok kombinationen af mange amp. og så controllere hvor strømbegrænsning er fjernet der gør det....Det er muligt, men så må jeg jo forvente, at min regulator snart brænder af [B)]
Hvor mange ture havde du fløjet, da din CC125 brændte af, og hvordan skal det nøjagtig forståes med at du kom til at give ½ gas under landingen ?
Desværre er jeg ikke oppe på Peter, og Nielses træningsniveau, men nu er det da blevet til 11 LiPo ture uden regulator afbrænding.
Peter har vist fløjet rigtig mange ture med LiPo Avionik F0 (F5F), og stiget er noget kraftigere end min Surprise 10, men det er jo også en Plettenberg, og en ordentlig mølle.
Med hensyn til Hjørring, så er Daniel jo for længst udråbt til favorit med super akkupakkerne, så vi må se hvordan det går.
Men med mindre vejret bliver meget dårligt, så får vi nok en ny danmarksrekord i F5F ;).
Vi ses.
Tommy :)