Jeg besluttede mig for at prøve noget vildt på min TW2. Så jeg købte 2 stk Kv2700 ude i kinaland. jeg har monteret en 5X5 propel på, er bange for en større vil trække for mange Amp. Nå men her er lige et link så kan i se/høre lyden. Glæder mig til at prøve den i luften.
her
Yderlige i setup er lipo 3S 3800 mAmp 25C til hver motor er der monteret 40 Amp regulator.
Vender tilbage
27 februar Kl 1600Så skulle den testes, og konen skulle med for at filme det hele. Men det blev der ikke meget film ud af, kameraet var stillet til natfilming ( havde flyvevåbnet dogfight øvelse over vores hjem i nat) Men test resultatet blev som flg. Vind Ca 8 M/sec Lidt justering på kræng og vi var flyvende, selvflyvningen gik godt, den opførte sig som den skulle, og der var masser af power i den, men den steg dog ikke lodret som jeg havde håbet, om vinden spiller ind her ved jeg ikke, men rul og loop gik som det skulle. Jeg er lidt i tvivl om jeg sætter grejet over på en ny træmodel jeg har købt her på unionen. Vil lige give den en chance mere i roligt vejr og håbe på en video optagelse der kan bruges- God weekend