Alle danske modelpiloters forum

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 59

Brugeravatar
black_117
Kontakt:

Ja se det her er

30 aug 2012 22:49

Ja se det her er fandme humor. Keep it coming
Martin Black
20 87 85 22
black_117 (a) youmail.dk

Danmarks nye hobbyhandler

nielserik
Kontakt:

Denne her er fra tiden

31 aug 2012 00:01

Denne her er fra tiden efter den Russisk, Finske krig.

En Finsk skovarbejder er i skoven for at fælde træer-Han ser en fint et og gør klar til at svinge øksen-Lige da lyder en spinkel stemme " Nej nej, det må du ikke" Skovarbejderen står lidt, men kan ikke se nogen, og gør igen klartil at fælde træet-Da kommer stemmen igen-"nej nej, det må du ikke"

Hvem snakker siger skovarbejderen så?? Det er mig-Træet, siger træet!!
Jeg er en forhekset ånd-Og jeg vil opfylde 3 ønsker hvis du ikke fælder mig:cool:

Okay siger skovarbejderen! Kan du opfylde alle ønsker?
Ja, alt hvad du vil. Svare træet. Okay siger skovarbejderen så-Så hør her:
Jeg vil have at hele den kinesiske hær indvader Findland-Til fods. De må ikke krumme et hår på nogen finne-Og efter 1 dag skal de gå hjem igen!!

Okay siger træet-Det var et underligt ønske-Men du skal få det-Hvad er dit andet ønske?

Det er det samme som det første siger skovarbejderen!!

Nå, Det var sært siger træet-Men okay, det får du-Hvad er dit 3 og sidste ønske så?

Ja, men det er det samme som de 2 første siger skovarbejderen så.

Det er godt nok nogle underlige ønsker du har siger træet-Jeg skal nok opfylde dem, men tilgengæld må du altså fortælle mig hvorfor du vil have hele den Kinesiske hær til at indvader Findland-Til fods, og gå hjem igen-Hele 3 gange??

Jooo, siger skovarbejderen-Jeg vil gerne se hele den Kinesiske hær, vade hen over Rusland, 6 gange:cool::D
FPV pilot :D

forst
Kontakt:

A U.S. Navy Admiral was

31 aug 2012 00:37

A U.S. Navy Admiral was attending a naval conference that included Admirals from the U..S. , British, Canadian, Australian and French Navies. At a cocktail reception, he found himself standing with a large group of Officers that included personnel from most of those countries. Everyone was chatting away in English as they sipped their drinks but a French admiral suddenly complained that, whereas Europeans learn many languages, Americans learn only English. He then asked, 'Why is it that we always have to speak English in these conferences rather than speaking French?'
Without hesitating, the English Admiral replied,
'Maybe it's because the Brit's, Canadians, Aussie's and Americans arranged it so you wouldn't have to speak German.'

forst
Kontakt:

Blondiner Er Maaske Slet Ikke

31 aug 2012 00:44

[COLOR=#192228:b035cb2e]Blondiner Er Maaske Slet Ikke Saa Dumme???
[COLOR=#192228:b035cb2e]En blondine kommer ind i en bank i København og beder om at få et lån.
Hun siger hun skal sydpå i Europa på forretningsrejse i tre uger, og er nødt til at låne 5.000 kroner.
Bankmanden siger han behøver en form for sikkerhed for lånet.

[COLOR=#192228:b035cb2e]Blondinen gi´r ham da nøglerne til en splinterny Mercedes, der står parkeret på gaden udenfor banken.[COLOR=#192228:b035cb2e]
Bankmanden og de andre i banken får sig alle en god latter over blondinen, som bruger en Benz`til 1.8 millioner som sikkerhed for et lån på 5.000 kroner.
Han kører bilen ned i bankens garage og parkerer den der.
Tre uger senere kommer blondinen igen og betaler de 5.000 kroner
[COLOR=#1F497D:b035cb2e]-[COLOR=#192228:b035cb2e]
plus
[COLOR=#192228:b035cb2e]renter på 31 kroner tilbage. [COLOR=#1F497D:b035cb2e]
[COLOR=#192228:b035cb2e]Bankmanden siger til blondinen: 'Vi er meget glade for at De ville låne hos os, men vi er alle en smule forvirrede ...
[COLOR=#192228:b035cb2e]Mens De var borte[COLOR=#1F497D:b035cb2e],[COLOR=#192228:b035cb2e] tjekkede vi Dem og opdagede, at De er meget velhavende.
[COLOR=#192228:b035cb2e]Det, som forvirrede os er, hvorfor De behøvede at låne 5.000 kroner?'
Blondinen svarede: 'Det behøvede jeg heller ikke, men hvor i København kan jeg ellers parkere min bil i tre uger for 31 kroner?'

Brugeravatar
Lars L
Kontakt:

En af de bedre! :D:D

02 sep 2012 23:46

her :D:D Ti-hi :D:D

Venligst
" Lars L.

2011: Basic
2012: Danmarksmester Sportsman + landsholdspilot Basic
2013: Intermediate + landsholdspilot Sportsman

** Altid Spektrum ! ** Medlem af 90.000 kW klubben :rolleyes:

Qlawz
Geografisk sted: Ruds-Vedby, Vestsjælland
Kontakt:

2 meget overvægtige kvinder var

03 sep 2012 02:03

2 meget overvægtige kvinder var ude i skoven for at motionere...
Pludselig skal den ene tisse... De ser sig om efter et egnet sted, og får så øje på en skovsø med en lille bro...
De skynder sig ud på broen, hun hiver bukserne ned og svinger enden ud over kanten...
Hun er lige begyndt at tisse, da den anden kvinde pludselig råber op "HOLDT, STOP FOR SATAN, DU PISSER NED I EN KANO"
Den første kvinde kigger ned i vandet, og siger "ÅRH, hold din kæft - Det er jo bare min fisse der spejler sig i vandet...!"
Claus.

OY-4069

Kalundborg modelflyveklub

Qlawz
Geografisk sted: Ruds-Vedby, Vestsjælland
Kontakt:

og et par stykker mere

03 sep 2012 02:13

og et par stykker mere :

En menneskehjerne kan kun fungere så hurtigt, som den langsomste hjernecelle.
Ved regelmæssig brug af alkohol, ved vi alle at det dræber hjerneceller, men naturligvis angribes de lansomste og svageste først.
Så ved jævnlig forbrug af øl, fjernes automatisk de dårlige hjerneceller, og gør at hjernen bliver en hurtigere og mere effektiv maskine.
Det er derfor du altid føler dig klogere efter nogle øl....

Hvad er forskellen på kvinder og mænd?
Bemærk at med de nye Drive In-Kontant-Automater vil du som kunde for fremtiden kunne hæve kontanter uden at forlade bilen.
Instruktioner for at betjene automaten følger nedenfor. Læs venligst de instrukser, der passer til dit køn, og husk dem til når du skal bruge automaten første gang.

INSTRUKTIONER FOR MÆND
1) Kør frem til kontanten.
2) Rul vinduet ned.
3) Indsæt kortet og tast PIN-kode.
4) Tryk det ønskede beløb.
5) Tag kort, penge og kvittering.
6) Rul vinduet op.
7) Kør.

INSTRUKTIONER FOR KVINDER:
1) Kør frem til kontanten
2) Bak det nødvendige for at få sideruden tæt på kontanten.
3) Start motoren igen!
4) Rul vinduet ned.
5) Find din taske og tøm hele indholdet på passagersædet for at finde kortet.
6) Find din makeup og check din makeup i spejlet.
7) Forsøg at sætte kortet i automaten.
8) Åben bildøren for nemmere at kunne nå.
9) Indsæt kortet.
10) Vend kortet rigtigt.
11) Find din dagbog i din taske og læs PIN-koden, der er skrevet på omslaget.
12) Tast koden.
13) Tast "SLET" og tast den korrekte PIN-kode.
14) Tast beløb.
15) Check din makeup i spejlet igen.
16) Tag penge og kvittering.
17) Tøm din taske igen for at finde pungen og put pengene i den.
18) Put kvitteringen bagerst i checkhæftet.
19) Check din makeup igen.
20) Kør to meter frem.
21) Bak til automaten.
22) Tag kortet.
23) Tøm tasken og find kortholderen og put kortet deri.
24) Check din makeup.
25) Start motoren igen! Og kør væk.
26) Kør nogle kilometer
27) Slip håndbremsen.
Claus.

OY-4069

Kalundborg modelflyveklub

Brugeravatar
ChipMIK
Kontakt:

en af de bedre! :d:d

03 sep 2012 09:45

[url="http://www.modelflyveforum.dk.linux17.unoeuro-server.com/viewtopic.php?t=">her :d:d ti-hi :d:d

venligst

rofl :d

Brugeravatar
kedde kræn
Kontakt:

Frit oversat: >> I går var jeg

03 sep 2012 11:08

Frit oversat:
>>
I går var jeg i den lokale Føtex for at købe et par extra store økonomisække Chappi tørfoder på tilbud til mit loyale kæledyr Albert, min kære grand danois, og stod i kø ved kassen, da en kvinde bag mig spurgte, om jeg havde en hund.
"Hvad regner hun med" tænkte jeg "Tror hun jeg har en elefant eller hvad?"
Så da jeg er pensioneret og i grunden ikke har så meget andet at tage mig til, fik jeg den impulsive indskydelse at fortælle hende:" Nej, jeg har ikke en hund, jeg er blot startet på Chappi Diæten igen."
Jeg tilføjede, at jeg nok ikke burde det, fordi jeg endte på hospitalet sidste gang, men at jeg havde tabt over 25 kilo inden jeg en dag pludselig vågnede op på den intensive afdeling med slanger kommende ud af de fleste af mine kropsåbninger og drop i begge arme.
Jeg forklarede hende, at tørfoderet grundlæggende udgjorde en nær perfekt sammensat kost, og at den måde at det virker på er, at fylde dine bukselommer med Chappi kiks og blot spise en enkelt eller to hver gang du føler dig sulten. Maden var som sagt ernæringsmæssigt komplet, så det fungerede godt, og jeg havde tænkt mig at prøve det igen.
(Jeg er nødt til at nævne her, at stort set alle i køen nu var fuldstændig opslugt af min historie.)
Forfærdet spurgte hun, om jeg endte i intensiv behandling, fordi hundemaden havde forgiftet mig. Jeg sagde blot: "Nej, jeg trådte ned af en kantsten for at snuse en puddel i måsen og blev ramt af en bil!"
Jeg havde nær troet, at fyren bag hende havde fået et hjerteanfald af bar latterkrampe.
Føtex vil for øvrigt ikke lade mig handle i butikken længere.
<<
Mvh Christian, Sønderborg MFK

Basic Flying Rules:
Try to stay in the middle of the air. Do not go near the edges of it.
The edges of the air can be recognized by the appearance of ground, buildings, sea, trees and interstellar space. It is much more difficult to fly there.

forst
Kontakt:

Fyr den Føtex bestyrer:D

03 sep 2012 11:23

Fyr den Føtex bestyrer:D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 59