03 sep 2012 11:08
Frit oversat:
>>
I går var jeg i den lokale Føtex for at købe et par extra store økonomisække Chappi tørfoder på tilbud til mit loyale kæledyr Albert, min kære grand danois, og stod i kø ved kassen, da en kvinde bag mig spurgte, om jeg havde en hund.
"Hvad regner hun med" tænkte jeg "Tror hun jeg har en elefant eller hvad?"
Så da jeg er pensioneret og i grunden ikke har så meget andet at tage mig til, fik jeg den impulsive indskydelse at fortælle hende:" Nej, jeg har ikke en hund, jeg er blot startet på Chappi Diæten igen."
Jeg tilføjede, at jeg nok ikke burde det, fordi jeg endte på hospitalet sidste gang, men at jeg havde tabt over 25 kilo inden jeg en dag pludselig vågnede op på den intensive afdeling med slanger kommende ud af de fleste af mine kropsåbninger og drop i begge arme.
Jeg forklarede hende, at tørfoderet grundlæggende udgjorde en nær perfekt sammensat kost, og at den måde at det virker på er, at fylde dine bukselommer med Chappi kiks og blot spise en enkelt eller to hver gang du føler dig sulten. Maden var som sagt ernæringsmæssigt komplet, så det fungerede godt, og jeg havde tænkt mig at prøve det igen.
(Jeg er nødt til at nævne her, at stort set alle i køen nu var fuldstændig opslugt af min historie.)
Forfærdet spurgte hun, om jeg endte i intensiv behandling, fordi hundemaden havde forgiftet mig. Jeg sagde blot: "Nej, jeg trådte ned af en kantsten for at snuse en puddel i måsen og blev ramt af en bil!"
Jeg havde nær troet, at fyren bag hende havde fået et hjerteanfald af bar latterkrampe.
Føtex vil for øvrigt ikke lade mig handle i butikken længere.
<<
Mvh Christian, Sønderborg MFK
Basic Flying Rules:
Try to stay in the middle of the air. Do not go near the edges of it.
The edges of the air can be recognized by the appearance of ground, buildings, sea, trees and interstellar space. It is much more difficult to fly there.