Ja, så blev det min tur til , på eget fly , at opleve hvordan posten i Kina kan behandle vores pakker:(
Jeg fik mit nye FPV fly idag-Posten var snedig nok til at sætte pakken , da jeg var på arbejde-Så jeg ikke kunne brokke mig over at den så ud som om en fed mand havde siddet på den-På højkant:eek:
Og indholdet så da også ud derefter:
Den ene krops side var brækket i 3 stykker, den anden var vind og skæv.
Begge vingetipper var bukket i hver sin facon:(
Da jeg havde kikket på stumperne i 5 min. besluttede jeg at fixe det istedet for at forsøge at få et nyt fly. Bare tanken om at igen, at skulle vente i minimum 3 uger + Garanteret blive pålagt at betale moms og importgebyr igen:mad:
Var nok til at jeg hellere vil fixe skaderne selv!
Nu havde jeg , inden flyet kom besluttet at denne skum flyver skal beklædes overalt med folie-Så minder ujævnheder og limninger, kan lettere skjules, end hvis den bare skulle være hvid;)
Til at starte med satte jeg en stor gryde vand til at koge.Og ved at holde de skæve dele ind i dampen, og med fingerne masser tingene på plads, fik jeg i løbet af en lille time de værste skævheder rettet.
Så ud i værkstedet, hvor den brækkede krop, blev limet sammen med smeltelim, og lidt senere kunne jeg samle hele kroppen-Og brugte en masse tape til at holde den sammen. Lige nu er det ved at tørre-Og det ser ud til at skaderne er minimeret, og vil ikke kunne ses når flyet er færtigt:D