Nu er jeg måske nok ikke så hurtigt, men så kan du sikket hjælp.
Jeg er ikke ude på at gøre noget som er ulovlig eller dumt, hverken rent sikkerhedsmæssigt, eller teknisk.
1. der er ikke nogen eller noget mellem min sender og modtager.
2. jeg flyver ikke over nogen personer
3. jeg flyver på en privat grund med ejers tilladelse og der er mere end 150 m til andet hus og vej.
Så ud over at det måske kan være wifier der driller ( det må jeg så få slukket ) .
Hvad er det så som er ulovligt, det kan være noget jeg har misforstået men så er jeg lydhør for oplysning på en pæn måde.
VH Bruno
Du har fået svaret.
At du vælger ikke at tro på det, fortæller bare at du ikke vil forstå, og ej heller at sætte dig ind i hvad du arbejder med.
Det du gør er bund ulovligt og farligt, så vær så venlig at holde den slags ude af vores forum.
VHF og højere frekvensen bevæger sig i rette linier og kræver at sender og modtager kan "se" hinanden. Bare det at gå om bag en med pilot kan medføre at flyet "taber" senderen, altså at modtageren går i Hold.
Spread Spektrum er meget vanskeligt at jamme (2.4Ghz), men især TV og Video fylder flere Mhz, og lægger sig dermed som en dyne over et frekvens bånd, og det kan FHSS ikke "hoppe" sig ud af.