Er i sikker på at det ikke er told, og moms reglerne Stig jubler over?
Bare en tanke. Nu er jeg jo selvfølgelig også både langsom og halvdum.
Slettet af moderator
Egentligt passende navn ;-) he he.
Jamen det er nu faktisk netop det som det handler om. Jeg er da rigtig glad for at tolden er mere fremme i skoene og opkræve told og moms. Nu kan de gøre det på en måde som gør at de kan "tage" flere der forsøger at undrage.
Flyvetosse; det kan du tro jeg er. Du kan sikkert ikke fortænke mig i at reagere sådan når nu det foreløbig har kostet min kone muligheden for at arbejde i firmaet. JEG har ikke ødelagt min forretning og bragt min familie i den situation. Det er der andre der har ansvaret for. De fleste af de varer som mit firma er og andres var baseret på, er servoer, elmotorer, ESC´er, lipo´er, modtagere ect. ect. Nu er der sikkert nogen som har en smart bemærkning om at man så må omstille sig og satse på noget andet. Okeeeey, hvad!!!!!!!!!!!! Det bliver da ikke i denne branche! At du ikke vil handle her mere gør ingen forskel. Der er også kunder som ikke får lov til at handle her, dem der p..... på mig. Som feks ham der fik en ven til at hente nogle varer hos mig. Nu var det sådan at vedkommende normalt køber ALT udenlands men at firmaet tilfældigvis ikke havde varene på lager. Så kunne jeg bruges:mad: Havde jeg på forhånd vidst det havde han aldrig fået varene. Kan jeg kun bruges når man står og mangler 10 stik og en pose link, så køb det dog et andet sted og spild ikke MIN tid. Spild andres! Jeg kan ikke basere en forretning på sådanne småting. Om jeg så havde 1000% i avance rækker det jo ingen steder.