Hej Alle
Sidder efter og have læst en gammel tråd om hvordan FB tog pusten lidt fra dette forum.
Hvor er det dog ærgerligt, dette forum var min yndlings side da jeg som 14 årige startede i denne hobby.
Tonsvis af spørgsmål pressede sig på og ventetiden til næste klub dag var nærmeste ulidelig for mig.
Her kom dette forum mig til undsætning og mange af de voksne herinde var søde, tålmodige og forstående over for en vild ung knægt som mig.
Så med et stort ønske og for at følge Eriks Dahl vise ord, om at vi selv er ansvarlige for at holde dette Forum i gang.
Tager jeg nu en lille del af dette ansvar og starter denne tråd op i håb om nogle er med på legen.
Jeg syntes det kunne være fedt med en How To Guide til at vælge det perfekte Motor setup (EL) til en flyver.
Tænker jeg vil være ham der stille det første spørgsmål som tager udgangspunkt i min second hand H9 Ultra Stick 30CC.
1. Hvad har folk af erfaringer med EL på sådan en flyver.
2. Sidder der nogle med de vise sten til systematisk at vælge et godt setup ud fra fly data og personlige referencer mht. flyve stil og kraftoverskud.
Skulle det blive rigtig godt, skal jeg måske også nok være den der samler det sammen til en artikel til modelflyvenyt.
Så kommer der også flere gode artikler til dette evt.
Nogen som vil bidrage og være med?
Længe leve Forum <3