Jeg har bemærket at der vises "Gl. forum (read-only)" i toppen af alle indlæg - også hvis jeg bare klikke på indlæg i "Today's Posts". Jeg kan dog fint skrive i bla. mit eget gamle indlæg og helt nye indlæg ender også i "Gl. forum". Hvad betyder det? Er vi på nyt eller gammelt forum - og bliver mine indlæg slettet når vi flytter for alvor eller ???
Har crashet både det ene og det andet, men er efterhånden gode venner med de fleste af mine fly. Medlem af EFK87.
The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience, but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
Det er vel ret ligetil. Der kan være et flueben som er sat forkert i det gamle forum som gør at det stadig er muligt at editere/skrive. Men eftersom I begge har skrevet i det nye, så var det måske bare nemmest at nøjes med at skrive her (også selvom man KAN skrive i det gamle)
The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience, but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
Det ser ud til at være rettet nu :-) Jeg kan i hvert fald ikke længere genskabe en situation, hvor nogen indlæg står under "Gl. forum". Det er jo bare dejligt.
Har crashet både det ene og det andet, men er efterhånden gode venner med de fleste af mine fly. Medlem af EFK87.
Hej Peter Jeg ved det er et større arbejde du er i gang med :cool: men jeg forstår ikke at når jeg klikker på SENESTE AKTIVITET så kommer der kun noget frem der er 3-4 timer gammelt ? jeg kan jo se på nogle tråde at der er nyere indlæg i andre tråde !
Kommer der en knap sådan at man kan trykke for at få vist sidste indlæg i diverse tråde ?