Jeg har faktisk været godt tilfreds med forum som det er nu. Jeg er ret ligeglad med alle slags bling-bling features - ønsker "bare" en rimelig hastighed.
Det nuv. forums største problem er ikke 'dårlig administration' eller slappe moderatorer (der er rigeligt med politibetjente). Men den udbredte top-down styring som præger ledelsen af forum. Vupti - så lukker man lige forum: Ingen diskussion på Rep-mødet i '14 eller '15.
Som flere har været inde på, så skyder man sig selv i foden ved at have et lukket forum.
Jeg kan slet ikke se logikken
Jo der kan være mudderkastning indimellem som ikke ser godt ud, men hvad hjælper det med et lukket forum???
Er analogien så er der kan kastes med endnu mere mudder???
Eller er det sådan at nye medlemmer ikke kan se mudderkastningen når det er et lukket forum? hmmm nye medlemmer vil måske også gerne bruge forum??
Nåe nej det er jo for at vi skjuler at der kan være diskussioner som nye medlemmer KUN opdager når de bliver medlem??? :D:D:D
Ej jeg prøver igen nu ved jeg det :D:D:D
Vi lukker forum og smider alle ud ved bare det mindste antydning af diskussion, nye medlemmer skal først anbefales af andre "gode" medlemmer og herefter kan de så måske blive medlem af denne eksklusive klub med ens holdninger. Hertil skal et bestyrelsesmedlem først godkende vedkommende.
Held og lykke med det :cool: