Lad os tale lidt om forums "ve og vel". Det har nu været oppe i lidt over tre måneder efter migrationen og, teknisk set, kørt rigtig godt: Hurtigt og stabilt. Tak for det og tillykke til MDK
Indholdsmæssigt er situationen dog knap så glædelig, eller er det bare mig? Nuvel, vi kan aldrig "konkurrere" med rc-network.de, rcgroups.com og hvad de store fora nu end hedder (vi er bittesmå i sammenligning). Men jeg spekulerer på, hvorfor mange dygtige modelbyggere og -piloter (som jeg ved findes derude) ikke viser os lidt mere af deres projekter, flyvninger og diskuterer ideer og problemer. Det er vel i grunden det, som er forummets kerneopgave, eller? Hvad kan der gøres for at højne indholdets kvantitet og kvalitet? Kraftigere moderation evt karantæne/udsmidning til/af "bisser" og/eller "støjsendere"? Er selve forums design "for kedeligt"? Mangler der en guide til brugen af forum (billedupload fx)? Er det bare nemmere at bruge Facebook når man nu alligevel har det åbent (gys)? Eller hvad...?
Alle ideer, som menes at kunne bidrage til mere LIV herinde, modtages med glæde - kom frisk!