ClausT skrev:Herligt at vi har et forum igen.. ingen tvivl om det
Findes der en samlet status over hvad der er overført fra det gamle forum, hvad der formentligt er overført og hvad der definitivt ikke er overført?
Min oplevelse indtil nu
- Hele tråde der ikke er overført (e.g. en Severin Cub byggetråd)
- Billeder i mange tråde - formentlig inline billeder fra sidste forum version - noget flad oplevelse når der står "se billeder" og de ikke er der
- Vedhæftede filer/billeder der ikke kan vises
- YouTube inline videoer (mindre problem)
Muligt at jeg bare er helt skævt på den.. vil være rart at få en KLAR melding på ovenstående, så skal jeg nok undlade at forstyrre mere.
/Claus
Hej Claus
Vi har gennemtrævlet rigtig mange tråde, poster mm for at tjekke om alt så rigtigt ud. Men vi har ikke kunne tjekke ALT, så derfor vil der være steder hvor data vises forkert.
Vi besluttede at sætte forum online, også selvom vi ikke 100% kunne være sikker på at alt var 100% klart. Der var "et pres" for at få forum tilbage. Så derfor arbejder udviklerne på en LIVE forum for at rette de fejl og mangler vi og I måtte finde. Så de fejl/mangler I finder er vigtige at få samlet op på som du også gør. Dog skal vi nok skelne "nice-to-have" fra "need-to-have" (Vi ved der er enkelte der bruger meget tid på at finde ALLE fejlene
)
Bottom line: Der arbejdes stadig på forum migreringen. Og jeg tænker at Admin sansynligvis oprette en tråd til opsamling af de fundne mangler, som så kan styres lidt ift. prioritet.
Håber det var svar nok?