Alle danske modelpiloters forum

nielserik
Kontakt:

Jeg ville ønske at de

24 sep 2015 09:23

Jeg ville ønske at de som har noget imod dette forum, bare ville holde sig væk-Istedet for hele tiden at starte nye tråde om hvor dårligt vores forum er eller hvor godt det kunne laves-Hvis de bestemte.
FPV pilot :D

Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Jeg mener at skal vores

24 sep 2015 09:26

Jeg mener at skal vores forening blive ved med at eksisterer så skal vi forny os hele tiden. Der er talrige eksempler på at foreninger dør fordi de er alt for statiske

Jeg synes det er fedt jo mere vi udbreder os på diverse sociale medier, for kun på den måde er vi synlige.

Angående Blogs, Articles, groups ja så er det jo alt samme tilvalg og man vælger selv om man vil bruge disse funktioner.

Nogle gange bliver man nød til at flytte sig lidt for at se hvad der er på den anden side af bjerget.

Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser

RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK

The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.

Brugeravatar
flemsus
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Jeg ville ønske at de

24 sep 2015 10:29

Jeg ville ønske at de som har noget imod dette forum, bare ville holde sig væk-Istedet for hele tiden at starte nye tråde om hvor dårligt vores forum er eller hvor godt det kunne laves-Hvis de bestemte.

Den er skisme tynd, hvorfor springer du ikke bare over det du ikke bryder dig om?
Mvh. Flemming Sørensen

Brugeravatar
Flyvetossen
Geografisk sted: Nordfalster
Kontakt:

Jeg mener at skal vores

24 sep 2015 16:56

Jeg mener at skal vores forening blive ved med at eksisterer så skal vi forny os hele tiden. Der er talrige eksempler på at foreninger dør fordi de er alt for statiske

Jeg synes det er fedt jo mere vi udbreder os på diverse sociale medier, for kun på den måde er vi synlige.

Angående Blogs, Articles, groups ja så er det jo alt samme tilvalg og man vælger selv om man vil bruge disse funktioner.

Nogle gange bliver man nød til at flytte sig lidt for at se hvad der er på den anden side af bjerget.

Nu er det jo ikke alene forum der trækker interesserede til.

Den største promovering foregår så sandelig ude i klubberne.

Det drejer sig om, at klubberne ude i landet gør sig så synlige som muligt og deltager i alle mulige event, ikke kun i lokalområdet, men gerne ud over kommunegrænserne.
Man kunne eventuelt slå sig sammen med nabo klubberne og dele promoveringen mellem sig, så den enkelte klub repræsenterer sig efter bedste formåen, så det ikke altid er Tordenskjolds Soldater der tager slæbet.

Og MrFox, det er en helt umulig ting at tilfredsstille alle, men tilsyneladende er du den eneste ene der synes at hele organisationen MDK trænger til en gevaldig omstrukturering. Det er faktisk en ret morsom tanke.

Hvis ikke Mohamed vil komme til bjerget, må bjerget komme til Mohamed, dermed sagt vil du være reformator, så gøres det bedst inde fra, så stil op på næste MDK-repræsentantskab og se om du kan vælges ind i bestyrelsen og fremlæg alle dine gode idèer der.
Med venlig hilsen
Ib Jensen
Min hjemmeside.
http://www.flyvetossen.dk

Brugeravatar
hjort
Kontakt:

Nu er det jo ikke

24 sep 2015 18:04

Nu er det jo ikke alene forum der trækker interesserede til.

Den største promovering foregår så sandelig ude i klubberne.

Det drejer sig om, at klubberne ude i landet gør sig så synlige som muligt og deltager i alle mulige event, ikke kun i lokalområdet, men gerne ud over kommunegrænserne.
Man kunne eventuelt slå sig sammen med nabo klubberne og dele promoveringen mellem sig, så den enkelte klub repræsenterer sig efter bedste formåen, så det ikke altid er Tordenskjolds Soldater der tager slæbet.

Hvis ikke Mohamed vil komme til bjerget, må bjerget komme til Mohamed, .

Eet nul til flyvetossen.

mvh oy6689
OY6689 The Flying Tigers
Horsens Indendørs Modelflyveklub & RC-klubben Falcon - Flyver indendørs i Horsens, Vejle, Kolding, Haderslev, Vejen, Odense, Nustrup, Sønderborg, Svendborg, Bevtoft, Fredericia, Gram, Århus, Assens og Vejrup.

sigpic