Niels Hilker skrev:Lige en ting til fra mig. Har lige ledt efter modelflyvningensdag, den er så ikke i kalenderen, men alle de billeder gør det ikke overskueligt på en side hvor man skal finde en dato. Navnet på arrangementet skal være størst (blikfang) har skrollet ned og op flere gange for at finde det. I bladet er dato, og den findes lige med det samme.
De billeder af arrangementet plus flere, skal komme frem når men klikker på arrangementet.
Hej Niels,
Tak for input. Featuren med at der ER billeder i kalenderen har jeg ikke bestemt. Men jeg har tænkt over hvordan vi kunne bruge denne feature. Og jeg har ikke tænkt helt alene
Vi har valgt, at der skal være det samme billede for fx F3B, et andet når det er IMAC, et tredie for heli, et 4. for møder etc. Tanken var, at når det var det samme billede for en særlig kalenderaktivitet, ville det virke som et logo eller ikon for den konkurrenceform. Derfor er der forskellige billeder, men ikke helt tilfældigt forskellige.
Om vi har tænkt klogt, fortænkt eller blot været uintelligente må jo komme an på input?