Faktum er at dette forum står i stampe og derfor dør det langsomt hen. I bedste fald er der brugtbørsen tilbage.
Jeg har skrevet det flere gange. der skal hele tiden være fornyelse ellers går det i stå.
PS.
Mit "pladder" kan du jo bare springe over.
Hej Mr. Fox,
Jeg synes det er nogle spændende ideer du har, men jeg ved ikke hvad jeg selv skal bruge dem til. Det er vel også ligemeget hvad jeg kan bruge det til, hvis der er andre der kan og kan vise vejen.
Jeg håber at du enten er med i forums styregruppen allerede, eller at du også sender dine ideer til forumsgruppen (jeg ved ikke hvor langt det er, eller hvem der er med?).
Jeg oplever også selv at forum er mindre aktivt, og der er sikkert mange grunde. Det med at springe andres indlæg over, hvis man synes det er pladder, er der vel kun én løsning på, nemlig at "blokere" for de personer - altså så man ikke kan se hvad de skriver (det var i det gamle forum hvor man stadig kunne se at de blokerede lavede indlæg) - I det nye forum er denne funktion forbedret, så man slet ikke ser dem man blokere. En blokeret persons aktivitet bliver altså totalt usynlig, Måske bortset fra hvis andre citere vedkommende:D.
Ideen med at lade være med at læse pladder er jo lidt svært, for når man først har læst det og vurderet at det er pladder, så har man jo læst det;). Blokering af personer er den eneste vej frem.
Jeg ved at der er en del der har flyttet deres aktivitet til andre kommunikationsformer, fordi de oplever meget "pladder" af forskellig slags. Måske har jeg selv bidraget og det undskylder jeg. Som jeg ser det, kan man kun komme det til livs, hvis moderatorerne var mere strikse med at standse enhver udenomssnak i en tråd, så det blev standset inden nogle brugte bande-lignende ord eller kom med personlige beskyldninger - altså pladder.
Som afslutning:
Jeg synes at forum skal udvikles så meget at det bliver så godt som muligt, og jer der har ideerne bør melde jeg til at bidrage med arbejdet, så det bliver så godt som muligt til glæde for os allesammen. God fornøjelse og undskyld (for et eller andet;))