Alle danske modelpiloters forum

Brugeravatar
micu
Kontakt:

nyt åben forum

02 jul 2015 00:31

nyt åben forum

har lige skrevet til sirius og spurgt om man kan tegne forsikring på model fly
vis skaden skulle ske at man ramlede ned i noget eller nogen:D
micu:)
HJÆLP TILBYDES TIL BYGNING AF MODELLER OG ARF :)
www.micusrc.dk"

Brugeravatar
micu
Kontakt:

nyt åben forum

02 jul 2015 00:35

nyt åben forum

her
her
allianz findes åbenbart i danmark også :D

www.micusrc.dk"

Gæst

Kanon, micu, takker!

02 jul 2015 00:49

Kanon, micu, takker!

Brugeravatar
micu
Kontakt:

nyt åben forum

02 jul 2015 01:15

nyt åben forum

ja vis man kan tegne forsikring på modelfly i østrig hos dem burde det vel osse kunne lade sig gøre i danmark , men så er der garanteret nok noget med prisen he he :D

www.micusrc.dk"

Brugeravatar
RasmusH
Kontakt:

Man ka da bare lade

02 jul 2015 09:11

Man ka da bare lade være med at læse de tråde, der er startet, af personer man ikke har sympati for.

Det er da de personer, der taler grimt, og ned til andre brugere, uden at være blevet delagtiggjort, i diskutionen, eller tråden. Det er da de personer, der laver dårlige vibrationer.
Som feks. Indlæg 17..
Gud fader bevarres.

Det gør jeg normalt også.
Men i morgen, eller Fredag, er jeg også ude af billedet :-)

Hvorfor, - bliver du så ved? Hvorfor spilder du din tid herinde?
Normalt gider jeg heller ikke spilde min tid med disse tråde, som ofte bare er startet for at diskutere. Og ja, det er ofte de samme personer som står bag..

Dermed ikke sagt at der ikke skal være en diskution, eller dialog. Men det behøver ikke være nonsens alt sammen.

Og Bruel, hvorfor vil du så gerne ud af MDK? - Hvis du er så utilfreds med (måske) forum, - så log af, og forbliv logget af. Vær i stedet tilfreds med du har en forsikring. Om det er igennem MDK eller et andet er vel i teorien ligemeget? Hvis man bare kigger en lille smule over egen næse, er det så ikke meget godt at være med til at betale til et fællesskab?

Som Allan skriver, så er det en kedelig tendens for tiden, og man står altså (normalt) stærkere når man er sammen...
A & H Certifikat.
A & H Kontrollant.
" Nakskov modelhelikopter klub
" ( www.nmhk.dk" )

Heli-Blog : dkhelimadness.blogspot.dk/" & facebook.com/DkHeliMadness"

Brugeravatar
micu
Kontakt:

nyt åben forum

02 jul 2015 09:59

nyt åben forum

som jeg har skrevet en gang har de gravet deres egen grav ,ved at udelukke ikke medlemmer, så de ikke kan kommenterer på noget som helst, jeg fik somsagt den første modelflyver i hånde da jeg havde lært at gå og det er 55 år siden ,så min erfaring og viden ,kan jeg jo nu godt stikke skråt op, og ikke dele med nogen der måske er nye og stille spørgsmål herinde, men skidt med det ,det kan jeg leve med, det er bare synd , endelig bliver der lavet en tråd der hedder byggeteknik og så er det slut fra min side med meningsudvekslinger ,med ligesindede, om hvordan gør vi lige sådant og sådant, som nye kan lære meget af , og seriøst hvor mange bygger seriøst idag ,der er nok ikke så mange, og mange af dem gider ikke en gang bruge deres tid herinde, nej alle nybegynderer bliver bare prakket noget skum eller balsa arf på idag desværre, og smadre den ene efter den anden , og ja hvad faen betyder det ,køber bare en ny det koster jo ingenting, reparere det som vi andre gjorde i gamle dage nul og nix, vi var nødt til at reparerer det ,der var ikke penge til andet , da jeg fik mit første fjernstyringsanlæg 4 kanals i 1974 kostede den og modellen en scala agtig svæver med plurakrop med højde sideror 5000 kr ,idag for du ved hobbyking det hele komplet for under en tusse :D

www.micusrc.dk"

Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Fri debat

02 jul 2015 10:00

Fri debat

Her er der fri debat, men husk at gå efter bolden.

De frie modelflyveres forum
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser

RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK

The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.

Brugeravatar
MrFox
Emnestarter
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

som jeg har skrevet en

02 jul 2015 10:06

som jeg har skrevet en gang har de gravet deres egen grav ,ved at udelukke ikke medlemmer, så de ikke kan kommenterer på noget som helst, jeg fik somsagt den første modelflyver i hånde da jeg havde lært at gå og det er 55 år siden ,så min erfaring og viden ,kan jeg jo nu godt stikke skråt op, og ikke dele med nogen der måske er nye og stille spørgsmål herinde, men skidt med det ,det kan jeg leve med, det er bare synd , endelig bliver der lavet en tråd der hedder byggeteknik og så er det slut fra min side med meningsudvekslinger ,med ligesindede, om hvordan gør vi lige sådant og sådant, som nye kan lære meget af , og seriøst hvor mange bygger seriøst idag ,der er nok ikke så mange, og mange af dem gider ikke en gang bruge deres tid herinde, nej alle nybegynderer bliver bare prakket noget skum eller balsa arf på idag desværre, og smadre den ene efter den anden , og ja hvad faen betyder det ,køber bare en ny det koster jo ingenting, reparere det som vi andre gjorde i gamle dage nul og nix, vi var nødt til at reparerer det ,der var ikke penge til andet , da jeg fik mit første fjernstyringsanlæg 4 kanals i 1974 kostede den og modellen en scala agtig svæver med plurakrop med højde sideror 5000 kr ,idag for du ved hobbyking det hele komplet for under en tusse :D

Micu

Her kan du lave artikler og få respons
De frie modelflyveres forum aktikler

Du kan også lave almindelige debattråde som her De frie modelflyveres forum
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser

RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK

The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.

Brugeravatar
jesper gebuhr
Kontakt:

Har sagt det før og

02 jul 2015 10:51

Har sagt det før og siger det gerne igen:
KASPER HOLGER som moderator NU !

Brugeravatar
joppe
Kontakt:

Hvorfor, - bliver du så

02 jul 2015 12:07

Hvorfor, - bliver du så ved? Hvorfor spilder du din tid herinde?
Normalt gider jeg heller ikke spilde min tid med disse tråde, som ofte bare er startet for at diskutere. Og ja, det er ofte de samme personer som står bag..

Dermed ikke sagt at der ikke skal være en diskution, eller dialog. Men det behøver ikke være nonsens alt sammen.

Og Bruel, hvorfor vil du så gerne ud af MDK? - Hvis du er så utilfreds med (måske) forum, - så log af, og forbliv logget af. Vær i stedet tilfreds med du har en forsikring. Om det er igennem MDK eller et andet er vel i teorien ligemeget? Hvis man bare kigger en lille smule over egen næse, er det så ikke meget godt at være med til at betale til et fællesskab?

Som Allan skriver, så er det en kedelig tendens for tiden, og man står altså (normalt) stærkere når man er sammen...

Jeg har da lige så meget ret, til at kommentere, som andre,hvis jeg ikke er enig.

Jeg mener ikke du har ret, hvis du mener at 2 eller 5 personer sænker kvalliteten herinde.
50 dårlige, eller meningsløse indlæg, eller tråde ødelægger da ikke de 7000 andre gode saglige tråde.
Det der ødelægger det, er al det muderkastning, og spydige kommentarer.
Dem mener jeg ikke forsvinder, ved at udelukke gratister.
Det er jo ofte, og mest betalende medlemmer, der står for den dårlige tone.
Feks. De indlæg jeg før nævnte.
Det er uvenskab, og gamle stridigheder.

Jeg tror desv. At bestyrrelsen, skyder et hul i foden, med stor kaliber, ved at lukke "ikke" medlemmer ude.
Der sker ingen bedring. Tør du væde?
Stand up for what you believe in, even if you're standing alone.....