Har været medlem siden 2004. Det nys ankomne blad er absolut det bedste jeg har modtaget.
Spændende reportager samt mange gode test`s og ny info (Nyt udstyr fra JETI)
Eneste minus: Bladet udkommer kun hveranden måned.
Med den stofmængde må der være basis for at udkomme hver måned.
Dette er en opfordring.
Er villig til at betale mere for et månedligt blad.
Hilsen hjhj
Jeg vil også gerne give udtryk for min glæde over dette nummer
Lækkert layout og rigtig gode artikler, især de to om MODERERING og
SLV. Velskrevne og aktuelle. Jeg ville også gerne betale for et månedligt
blad.
Med venlig hilsen Poul
Hej med jer...
tak for roserne, som selvfølgelig er sendt videre til alle i redaktionen.
Vi ville faktisk også gerne lave et blad pr måned - MEN ville vi kunne fylde det ud? - hvergang? nej det tror jeg desværre ikke.
De sidste par numre har der bla været en hel del tvangsstof i (det er alt fra sekretariet og bestyrelse osv) den slags SKAL med. Som i selv kan se er der en del sider fyldt op med det. Men sådan er det jo ikke altid. Har vi så ikke noget fra alle jer der skriver til bladet, eller fra os selv ja så har vi et problem med at fylde et månedeligt blad ud.
Så kunne vi riskiere at gå voldsomt ned i sidetal for eks. Det ville helt sikkert give reaktioner i retning af "Nøøøøj et tyndt blad denne gang..." osv ;)
Så vil vi langt hellere levere et blad som er rimelig ensartet
hver gang.
Noget helt andet er økonomien i at lave et blad hver måned, det er ikke sikkert den ville hænge sammen som den gør nu. ;)
Men kom endelig med bidrag til os, alt fra simple indlæg som i "min model" med et billede eller tre og lidt data på flyet og til de store dybdegående afhandlinger som for eks Jørgen Bjørns ( i mine øjne) fantastsiske gennemgang af 2,4gHz systemer... ALT kan bruges - vi modtager det hjertens gerne...
her På redaktionens vejne
Steen Larsen