30 okt 2013 22:27
Hej Chris
Ja det er da dejligt at man som medlem engang imellem har ret, og ikke mindst at jeg lige i dag har fået medlemsgebyret som skal betales, tænkte ja det er fint at man skal betale uden at få det man betaler for, nej spøg til side det er bare ikke godt nok og jeg mener at det ikke kan svare sig at spare på kroner og øre og skal have bøvl og ballade med at man ikke kan få sit blad og for det måske først til næste blad ukommer. Derfor mener jeg helt ærligt gå tilbage igen til Post Danmark og i stedet for at bruge en billigere løsning, det gavner ikke medlemmer af nogen art eller jer som skal have bøvl og ballade med dette Det er lige som at man købe en flyver til 300 som ikke virker efter 2 ture og købe en ny til 1500 som bare virker og flyver og flyver uden problemmer.
Chris helt ærligt jeg og dem som ikke har modtaget bladet for vi bladet overhovdet eller ikke de 14 dage er gået for lang tid siden, hvis dem som ikke har modtaget bladet eller ikke for bladet mener jeg at der skal refunderes for disse medlemmer i næste opkrævning for kontigent betaling. og så må i neskrive/ få en kreditnota over for leverandøren som ikke kan levere bladet til til forbruger som jeg læser er rigtig mange. Sådan er det meget normalt inden for branchen, i hvertfald hvis jeg har en stor byggepldas hvor jeg skal bruge materialer til en bestemt dato og jeg har fået besked om det kommer til denne dato, hvis det ikke kommer alligevel kræver jeg at det skal kommer med en anden fragtmand expres eller på anden måde, sådan er det bare. Derfor mener jeg også at i kan kræve erstatning over for leverandøren på samme måde.