Alle danske modelpiloters forum

• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Brugeravatar
Flyvetossen
Geografisk sted: Nordfalster
Kontakt:

Hej. Nu er det jo ikke

23 okt 2013 10:15

Hej.

Nu er det jo ikke sikkert at bladet ligger i alles postkasser, indenfor nogle få dage, fordi det er PostDanmark der er distributør.

Jeg har flere gange i PostDanmarks tid som distributør, først modtaget bladet en hel uge efter udgivelses datoen.
Med venlig hilsen
Ib Jensen
Min hjemmeside.
http://www.flyvetossen.dk

Michael Jensen
Kontakt:

Ja men der er stor

23 okt 2013 10:47

Ja men der er stor forskel på at bladet kommer inden for 5 til 7 dage over tiden fra udgivelsen af end man slet ikke modtaget bladet som er sket for mange herinde inkl. mig selv. Og skal vente yderlig 21 dage inden bladet dumper ind af ens postkasse fra udgivelsen af. Jeg vil sige at bladet altid var hos mig da vi brugte post Danmark.

Brugeravatar
weiglin
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Mfn

23 okt 2013 16:59

Mfn

Jeg siger så også tak for et plask vådt eksemplar.
Midtjysk Modelflyveklub

Michael Jensen
Kontakt:

Nu har jeg godt nok

29 okt 2013 15:33

Nu har jeg godt nok opgivet med at få bladet i denne omgang også selvom jeg har skrevet til unionens sekretær. Har stadigvæk ikke modtaget efter 14 dage. Men det kan være at man for refussion af sit næste kontingent for år 2014 :D ved at ikke har modtaget bladet. Måske der skulle laves en afstemning omkring dem som vil have bladet som PDF fil en pris for medlemsskab af Modelflyvning Danmark og dem som vil have bladet i papirformat kan betale en anden kontingentpris for et helt år. Det var da en løsning.

Brugeravatar
whobat
Kontakt:

Jec har heller intet modtaget

29 okt 2013 15:46

Jec har heller intet modtaget :(

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Mvh Whobat AKA René

Brugeravatar
Chris Jespersen
Kontakt:

Hej med jer Det er

30 okt 2013 13:22

Hej med jer

Det er ganske enkelt for dårligt - jeg er i daglig kontakt med Steen fra Modelflyvenyt. Han rykker vores leverandør...

Beklager på foreningens vegne - vi i Sekretariatet agerer efter ordre fra Bestyrelsen (og de er også kede af situationen!).

Emnet er på søndagens bestyrelsesmøde.
Chris Jespersen
Modelflyvning Danmark Sekretariat

Michael Jensen
Kontakt:

Hej Chris Ja det er

30 okt 2013 22:27

Hej Chris

Ja det er da dejligt at man som medlem engang imellem har ret, og ikke mindst at jeg lige i dag har fået medlemsgebyret som skal betales, tænkte ja det er fint at man skal betale uden at få det man betaler for, nej spøg til side det er bare ikke godt nok og jeg mener at det ikke kan svare sig at spare på kroner og øre og skal have bøvl og ballade med at man ikke kan få sit blad og for det måske først til næste blad ukommer. Derfor mener jeg helt ærligt gå tilbage igen til Post Danmark og i stedet for at bruge en billigere løsning, det gavner ikke medlemmer af nogen art eller jer som skal have bøvl og ballade med dette Det er lige som at man købe en flyver til 300 som ikke virker efter 2 ture og købe en ny til 1500 som bare virker og flyver og flyver uden problemmer.
Chris helt ærligt jeg og dem som ikke har modtaget bladet for vi bladet overhovdet eller ikke de 14 dage er gået for lang tid siden, hvis dem som ikke har modtaget bladet eller ikke for bladet mener jeg at der skal refunderes for disse medlemmer i næste opkrævning for kontigent betaling. og så må i neskrive/ få en kreditnota over for leverandøren som ikke kan levere bladet til til forbruger som jeg læser er rigtig mange. Sådan er det meget normalt inden for branchen, i hvertfald hvis jeg har en stor byggepldas hvor jeg skal bruge materialer til en bestemt dato og jeg har fået besked om det kommer til denne dato, hvis det ikke kommer alligevel kræver jeg at det skal kommer med en anden fragtmand expres eller på anden måde, sådan er det bare. Derfor mener jeg også at i kan kræve erstatning over for leverandøren på samme måde.

Brugeravatar
LGH
Kontakt:

Her i 8381 Tilst har

31 okt 2013 19:41

Her i 8381 Tilst har vi endnu ikke modtaget hverken vådt eller tørt blad!
Lene Grimm Hansen
Helikopterstyringsgruppen :rolleyes:

Michael Jensen
Kontakt:

Hej Chris Hvar så fik

04 nov 2013 20:37

Hej Chris

Hvar så fik i noget godt ud af jeres bestyrelsesmøde i Søndags omkring bladet m.m. Jeg vil også spørge til om du ikke snart har en dag hvornår jeg og alle de andre for vores blad tilsendt. Ja jeg ved godt at jeg lyder en smule stram i betrækket, men et eller andet sted må vi jo håber at i går tilbage igen til den gamle ordning med uddeling af bladet samt at få det lagt i plastlommer. hvis det skal koste ét lille beløb ekstra for at få denne ydelse er jeg villig til at betale for dette. Håber på et svar på dette.

Michael Jensen
Kontakt:

Hmmm Har ikke hørt fra

07 nov 2013 20:50

Hmmm Har ikke hørt fra dig eller bestyrelsen omkring dette, men mange tak for sit svar på Pm Chris, men jeg regner med at høre fra Allan Feld omkring alt dette og hvad der sker i fremtiden med bladet om det kommer en afgørelse måske allerede inden næste udgivelse.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10