Alle danske modelpiloters forum

Brugeravatar
Ruben Sonne
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

udkommer først d. 6! Ruben

04 dec 2008 16:26

udkommer først d. 6!

Ruben
Modelflyver af hjertet. MMFK og Herning Modelflyveklub

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King

Andreas
Geografisk sted: På en stol
Kontakt:

Det er 2-3 dage siden

04 dec 2008 16:35

Det er 2-3 dage siden det kom ind af døren her:)
Hilsen
Andreas ✈

Brugeravatar
Jørgensen
Geografisk sted: Tybjerglillebakker
Kontakt:

Håber du har ret ,

04 dec 2008 17:12

Håber du har ret , Ruben;)
MVH. Michael Jørgensen. OY4624

Brugeravatar
mikkel frederiksen
Kontakt:

jeg fik mit nummer i

04 dec 2008 21:43

jeg fik mit nummer i mandags,(1/12) og ja med posten,landposten vel og mærke, så hvis det først udkommer d. 6. så er jeg da på besøg i fremtiden???Det har jeg squ aldrig prøvet før ha ha, Michael J. Fox go home.....
Smeden
Når folk omkommer ved ulykker inden for luftfarten,skyldes det ofte ufrivillige lodrette bevægelser mod jorden.

Brugeravatar
mikkel frederiksen
Kontakt:

jeg fik mit nummer i

04 dec 2008 21:43

jeg fik mit nummer i mandags,(1/12) og ja med posten,landposten vel og mærke, så hvis det først udkommer d. 6. så er jeg da på besøg i fremtiden???Det har jeg squ aldrig prøvet før ha ha, Michael J. Fox go home.....
Smeden
Når folk omkommer ved ulykker inden for luftfarten,skyldes det ofte ufrivillige lodrette bevægelser mod jorden.

Brugeravatar
HpeA
Kontakt:

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af

04 dec 2008 22:08

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af Andreas

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af HpeA

Jeg har ligeså modtaget MFN i i dag, pakket i reklamerne. Jeg er lidt baffel´d over hvordan det er kommet frem, da der ingen af.s el.modt. skrevet står ?.
Måske en hemmelig aftale med Pest DK ?.
;), men jeg fik det :D

Mvh.
Hp

Som jeg har forstået, er omdelings måden den, at det bliver pakket af Postdanmark, som reklamer mm. Hvis i ser på det omslag det kom i, så står der på bagsiden hvad det indeholder og der står også modelflyve nyt, vil jeg tro[}:)].

Der var intet omslag eller noget som helst, det var bladet og kun det. Jeg ved kun at jeg ikke kunne finde modtager addresse på bagsiden, hvor sådan en normalt er skrevet. Måske vores postbude i Sct.jørgens parken bare er mere venligsindet end jeg allerede har oplevet ? .:)
Det er så også første gang jeg modtager MFN, så det bliver måske ned ad bakke herfra og frem i tiden ?, det håber jeg ikke .

Mvh.
Hp[|)]
MvH.
Hp :) Hans Peter Erenskjold Aalling .

Brugeravatar
HpeA
Kontakt:

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af

04 dec 2008 22:08

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af Andreas

Kopi af besked:Oprindelig indsendt af HpeA

Jeg har ligeså modtaget MFN i i dag, pakket i reklamerne. Jeg er lidt baffel´d over hvordan det er kommet frem, da der ingen af.s el.modt. skrevet står ?.
Måske en hemmelig aftale med Pest DK ?.
;), men jeg fik det :D

Mvh.
Hp

Som jeg har forstået, er omdelings måden den, at det bliver pakket af Postdanmark, som reklamer mm. Hvis i ser på det omslag det kom i, så står der på bagsiden hvad det indeholder og der står også modelflyve nyt, vil jeg tro[}:)].

Der var intet omslag eller noget som helst, det var bladet og kun det. Jeg ved kun at jeg ikke kunne finde modtager addresse på bagsiden, hvor sådan en normalt er skrevet. Måske vores postbude i Sct.jørgens parken bare er mere venligsindet end jeg allerede har oplevet ? .:)
Det er så også første gang jeg modtager MFN, så det bliver måske ned ad bakke herfra og frem i tiden ?, det håber jeg ikke .

Mvh.
Hp[|)]
MvH.
Hp :) Hans Peter Erenskjold Aalling .

Brugeravatar
Ruben Sonne
Kontakt:

Hej Mikkel. Bladet udkommer først den

04 dec 2008 23:41

Hej Mikkel.

Bladet udkommer først den 6, men det er omdelt til postcentrene før denne dato. Det er så deres opgave at sørge for at dit blad er fremme SENEST d.6.
Nogle omdelingscentre har i denne omgang bare været lidt foran. Det har måske noget med julepost at gøre, hvem ved?
Nu er det sådan at det kun er i december at bladet udkommer så tidligt.
De fem andre måneder kommer det først den 15!

Håber det forklarer sagen en smule.

Ruben

Frihed, er ikke ret til at gøre som du vil, men pligt til at gøre hvad du bør! M. L. King

Brugeravatar
Ruben Sonne
Kontakt:

Hej Mikkel. Bladet udkommer først den

04 dec 2008 23:41

Hej Mikkel.

Bladet udkommer først den 6, men det er omdelt til postcentrene før denne dato. Det er så deres opgave at sørge for at dit blad er fremme SENEST d.6.
Nogle omdelingscentre har i denne omgang bare været lidt foran. Det har måske noget med julepost at gøre, hvem ved?
Nu er det sådan at det kun er i december at bladet udkommer så tidligt.
De fem andre måneder kommer det først den 15!

Håber det forklarer sagen en smule.

Ruben

Brugeravatar
Jørgensen
Geografisk sted: Tybjerglillebakker
Kontakt:

Fedest, så glæder jeg mig

05 dec 2008 14:38

Fedest, så glæder jeg mig helt vildt til imorgen
MVH. Michael Jørgensen. OY4624