MrFox skrev:tjaa sandheden kan være ilde hørt
Forhold jer nu til virkeligheden og gør MDK fremtidssikret i stedet for det der pladder.
Erik Dahl skrev:Erik Dahl:Erik Dahl:Et elektronisk blad?
Det har været diskuteret ofte og flere her på forum har snakket med ret tit, og ganske få af os har vist skiftet mening. Jeg håber dog at alle "lytter" i debatterne. Ganske kort: Jeg er for et trykt blad, og er klar over at det koster noget.
Det eneste online modelflyveblad jeg kender, er RC-soaring digest (),og det bliver skrevet og læst af folk over hele verden, men det er også meget varierende i kvalitet og indhold (subjektivt). Et andet sted hvor man vist kan finde onlineartikler, og på Mr. Fox private forum, men jeg ved ikke hvor mange der skriver artikler der??
http://www.keosk.de/de/Fachmagazin/Freizeit%20%26%20Hobby/Modell-%20%26%20Modelleisenbahnbau
MrFox skrev:Peter madsen , jeg ser intet sted i denne tråd at forum er nævnt?
Det må så være din mangel på argumentation inden for det emne vi debatere ikk
Jeg kan slet ikke se hvad dette emne har med De Frie modelflyvere at gøre??
MrFox skrev:Jeg ved at det har været vendt på det årlige repræsentants møde om hvorvidt bladet stadig skal bestå som fysisk blad og det blev vedtaget at sådan skal det være. Jeg fornemmer at det er alle de gamle som vil bladet, hvilke man også kan se af de artikler som bladet indeholder, det er de selv samme gamle medlemmer som sidder som bestyrelsesformænd i diverse klubber.
Du fornemmer forkert. jeg er ikke gammel og sidder ikke i nogen bestyrelse, men jeg vil stadigvæk gerne have papirs udgaven af medlemsbladet.
Problemer er simpelthen at det er de unge som flyver helikopter / multirotor og de er vokset op med de elektroniske medier og har derfor ingen/lidt interesse for vores medlemsblad.
Så er det vil fløjtene ligemeget, om det udkommer som digital eller papir, hvis de ingen interesse har for medlemsbladet, for der står jo det samme i dem. Og som det er skrevet utallige gange før, så eksisterer bladet jo allerede i en digital udgave, som de digital opdragede børn kan læse på deres tablets/pc. Det kræver blot, at de gør en indsats og finder dem på hjemmesiden når de er udgivet.
Når der er så mange artikler om fritflyvere / liniestyring ja så siger det mig at det er den gamle garde i disse discipliner der vinder pladsen i bladet
fordi de er vant til papirs-mediet.
Og det siger så mig, at det er det er den gamle garde som gør meget af arbejdet for fællesskabet. Derfor får de plads i bladet og ikke dem som råber højst. Hvis man er utilfreds med noget og vil have lavet det om, så tager man først og fremmest selv det første skridt. Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor der er nogle mennesker der tror, at andre vil gøre deres arbejde/opfylde deres ønsker, bare fordi de ikke selv gider eller ligefrem kræver det.
Og hvad har "vindene" artikler med forfatterens hang til papirudgaven at gøre?? Artiklerne bliver vel primært indsendt elektronisk, hvad enten den færdige bladudgave hedder papir eller digital.
Men dem der "vinder" er dem der skriver!!
om 3-5 år tager i nok dette til efterretning for så er der ingen grund til at abonnerer på et urtids-skrif og en forsikring i MDK regi.Så tag dog selv og skriv et nutidigt indlæg/artikel til bladet, så det ikke forbliver et urtids-skrift, i stedet for at brokke dig over andres frivillige arbejde. Yd dog selv et stykke frivilligt stykke arbejde for bladet og prøv at få det op på ditniveau. Den udgave vil jeg nemlig se meget frem til, hvis du vil gøre det.
pbm77 skrev:MrFox skrev:Peter madsen , jeg ser intet sted i denne tråd at forum er nævnt?
Det må så være din mangel på argumentation inden for det emne vi debatere ikk
Jeg kan slet ikke se hvad dette emne har med De Frie modelflyvere at gøre??
Havde heller ikke regnet med at du magtede et reelt svar
Så du kan altså ikke fortælle hvorfor vi skal tage præcist dine argumenter og forudsigelser alvorlige?
Der kommer jo mange meninger og spådomme i forkellige retninger, så med mindre dine er mere kvalificeret end andres, er der vel ikke nogen grund til at lytte til dem?
Og nej, jeg forventet ikke at du kan eller vil svare på det, men det er sådan set også mere for at få andre til at tænke over om det overhovedet giver nogen mening at lytte til dine 'råd'.