Alle danske modelpiloters forum

klaus johannesen
Kontakt:

Og mit er plask vådt

16 feb 2014 23:12

Og mit er plask vådt :(

Brugeravatar
Allan Feld
Geografisk sted: Aarhus, DK
Kontakt:

Det var da irriterende Klaus.

17 feb 2014 15:36

Det var da irriterende Klaus. Nu er det jo postomdelt.

Kan det være blevet vådt i postkassen, eller er det postmanden vi skal have fat I ?
mvh. Allan Feld

Medlem af AMC, Nuserne, Aviator og Lindtorp

Brugeravatar
jonnyflox
Kontakt:

hejsa har desværre heller ikke

17 feb 2014 18:15

hejsa
har desværre heller ikke fået noget blad:confused:
men det kommer nok en dag:)
mvh
oy5813
jerry tofte petersen
ishøj helikopter klub
greve rc center

Brugeravatar
jonnyflox
Kontakt:

hejsa stadigvæk ikke noget blad mvh

19 feb 2014 13:50

hejsa
stadigvæk ikke noget blad
mvh
oy5813
jerry tofte petersen
ishøj helikopter klub
greve rc center

Brugeravatar
jonnyflox
Kontakt:

hejsa nu er det ikke sjovt

22 feb 2014 00:06

hejsa
nu er det ikke sjovt længere
kom så med det blad
mh
oy5813
jerry tofte petersen
ishøj helikopter klub
greve rc center

Brugeravatar
Tommy Persson
Geografisk sted: Hillerød
Kontakt:

Kan det være blevet vådt

22 feb 2014 18:26

Kan det være blevet vådt i postkassen, eller er det postmanden vi skal have fat I ?
Mit blad er også fuldstændigt ødelagt af vand, og det var det allerede i tasken hos postbuddet, hvorfor jeg ikke forstår, at de så ikke returnere det, men blot lader som ingenting, og aflevere en forsendelse, som de har ødelagt :confused:

Men selv for dem, som får bladet ødelagt i egen postkassen, så er det stadig Post Danmark som kræver, at postkassen står ude ved vejen, og ikke som tidligere sad i læ for regnen 3,5 m længere inde på grunden.

Mig bekendt findes der ikke en vandtæt postkasse i almindelig handel.

Samme dag, som jeg modtog det sidste nummer af Modelflyvenyt, modtog jeg også det nyeste nummer af Modell, der ligesom Aufwind, elektroModell, og FMT kommer fint pakket ind i en plastpose, hvilket aldrig har givet problemer.

Jeg ved det har været diskuteret tidligere, at levere Modelflyvenyt i en plastpose, men desværre blev det afvist :mad:

Tommy

Brugeravatar
Arvid
Kontakt:

Mit blad er også fuldstændigt

22 feb 2014 19:19

Mit blad er også fuldstændigt ødelagt af vand, og det var det allerede i tasken hos postbuddet, hvorfor jeg ikke forstår, at de så ikke returnere det, men blot lader som ingenting, og aflevere en forsendelse, som de har ødelagt :confused:

Men selv for dem, som får bladet ødelagt i egen postkassen, så er det stadig Post Danmark som kræver, at postkassen står ude ved vejen, og ikke som tidligere sad i læ for regnen 3,5 m længere inde på grunden.

Mig bekendt findes der ikke en vandtæt postkasse i almindelig handel.

Samme dag, som jeg modtog det sidste nummer af Modelflyvenyt, modtog jeg også det nyeste nummer af Modell, der ligesom Aufwind, elektroModell, og FMT kommer fint pakket ind i en plastpose, hvilket aldrig har givet problemer.

Jeg ved det har været diskuteret tidligere, at levere Modelflyvenyt i en plastpose, men desværre blev det afvist :mad:

Tommy

Hejsa Tommy !
Min postkasse er altså 99% vandtæt, så mine forsendelser bliver IKKE våde :)

Post Danmark ? Det er en FOLKETINGSBESLUTNING :eek: at postkassen skal stå ved skel:rolleyes:

Jo jo det er Posten der har bedt om dette, for så kan Post Danmark spare mange penge på omdelingen! hvad der skulle bruges 10 personer for at omdele post før, kan nu klares med 7 pers. :( Nå ja det er vel nu Svenskerne der ejer Posten i DK?

Men blad i plastpose/omslag her giver jeg dig ret !
Mvh.
Arvid

rene frederiksen
Kontakt:

Blad

24 feb 2014 18:17

Blad

Mit kom som sædvanligt,som det har gjort i mange år ( PRÆCISION ) :D:D:D
oy-1979