altså, jeg ville sige at du skulle køre den på 4s stadigvæk, for ja med 3 og 4s ville du kunne opnå næææsten. samme effekt, men der sker bare det når man går ned i celler, og op i propel størrelse. så vil A forbruget gå op, dermed kortere flyvetid og mere beslastning på din motor.. men det kommer self også an på hvad du gerne vil, for på 3s er den lidt mere floaty aktig, og på 4s opføre den sig lidt mere som en større flyver.
du kan prøve at se denher video, ved ikke hvor rutineret et øje du har, her kan man se hvordan den opføre sig på forskællige batterier og props:
og så mht, motor, så ville jeg vælge den på 700Kv og 665W fordi der kan du sagtens køre en 13x06 og det er lige den propel der er god til den størrelse flyver.
Kan jeg helt klart anbefale Xoar propellerne.. bruger dem selv og koster ikke ret meget mere end en APC
Nu har jeg set videoen, og synes den virker "tungere i røven" jo større batteri der kommer i, men jeg er nok ikke så kompetent til at se sådan noget endnu;).
Og mht motor bliver det nok den 700kv der kommer i, yder lidt mere og ser også mere effektiv ud, altså mht flyvetid.
Tommy jeg bukker og skraber og siger tusind tak for din hjælp, det har været stort at få hjælp af en 3D mand i din kaliber til at råde og vejlede en nybegynder som mig:), (ja, nu har jeg jo set hvad du kan på youtube:eek::cool::)). Glæder mig som et lille barn til den står samlede hjemme i stuen, om det så bliver mxs'eren eller edge'en det er jeg ikke sikker på endnu, de er jo næsten ens, men never the less, et kæmpe stort tak herfra:)
Ps: det bliver/skal være træ propeller når jeg er over i denne klasse flyvere ingen tvivl om det, og de der Xoar propeller ser billigere ud en Vox som jeg bruger til min skumfidus så det kunne godt blive tilfældet også;)
/Dali