Lyder som om de ikke har klippet samme arm på servohornene af. Jeg har lagt mærke til at en del af de dobbeltarmede servohorn til de helt billige servoer med nævnte grove "fortanding"(hvis man reelt kan kalde det det:rolleyes:) på afgangsakslen kan give en lille vinkelændring, hvis de endevendes, svarende til noget hen efter et halvt "hak". Jeg går ud fra at det passer med at antallet af hak er ulige.
Men du har jo nok ikke fået nogen ekstra servohorn med til de servoer......
Hej
Kender selv problemet med flaps og Y-kabler, har selv bøvlet meget med det.
Efter at have læst her prøvede jeg så en mængde overskuds servohorn, på en HXT900 som har ligget da den har brækket et tandhjul. Der er forskel på tolerancen på servohornene for ved at prøve en mængde kan det lade sig gøre et finde 2 ens (det er øv). Efterfølgende åbnede jeg den HXT900, og jeg "tror" noget af problemet også ligger i at potmeteret er limet i. Det brækkede jeg ud, og det har mindst 1/10 mm i tol. til siderne, limede det på plads igen og samlede den, virker stadig:-).
I taler meget om kvalitet hvad kan da anbefales når vi taler små 9g billige analoge servoer? Og hvad kan anbefales som en allround digitalservo?